1. Kto może zostać promotorem Zento
Każda legalna firma może ubiegać się o status partnera. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego programu partnerskiego Zento, a jeden z naszych przedstawicieli sprawdzi Twoje zgłoszenie, i skontaktuje się z Tobą.
2. Czy muszę podpisać umowę, aby zostać promotorem Zento?
Tak, po zatwierdzeniu każdy członek sieci musi podpisać umowę partnerską, aby oficjalnie dołączyć do Sieci Afiliacyjnej Zento.
3. Czy uczestnictwo w sieci Zento coś kosztuje?
Nie, nie ma opłaty członkowskiej za program partnerski.
4. Dlaczego muszę wybrać typ programu, na który się zdecyduję?
Musisz określić rodzaj programu, do którego przystępujesz, aby odpowiednio zapewnić wsparcie i prowizję dla partnerów.
5. Zarządzanie potencjalnymi klientami
Śledzenie potencjalnych klientów jest dostępne na Twoim koncie, aby łatwo identyfikować, kwalifikować i zatwierdzać potencjalnych klientów.
6. Jak długo klient jest przypisany do mnie?
Lead jest przypisany do partnera na okres 90 dni.
7. Jakiego rodzaju organizacje najlepiej nadają się do przystąpienia do Certyfikowanej sieci afiliacyjnej Zento?
Organizacje, które wcześniej sprzedawały lub obecnie sprzedają produkty technologiczne, lokalnie lub w chmurze, i co najważniejsze, rozumieją ekonomikę sprzedaży rozwiązań SaaS, najlepiej nadają się do uzyskania statusu Certyfikowanych Promotorów Zento.
8. Jakie są warunki wstępne do zapoznania się z rozwiązaniem e-commerce Zento?
Podstawowa znajomość rozwiązań e-commerce. Zento oferuje zasoby, do których masz łatwy dostęp, w tym samouczki wideo, prezentacje, aby lepiej zrozumieć nasz produkt, gdy tylko zostaniesz zaakceptowany w programie.
9. Informacje finansowe. Kiedy wypłacane są prowizje?
Prowizje partnerskie są przetwarzane natychmiast po uiszczeniu przez klienta opłaty za konfigurację sklepu.
10. W jaki sposób wypłacane są prowizje?
Prowizje partnerskie są wypłacane przelewem bankowym (lub Paypal). Wymagamy wystawienia faktury przez partnera. Zento znajduje się w Unii Europejskiej, co oznacza, że wystawiona faktura nie powinna zawierać podatku VAT.
11. Z kim się skontaktować w sprawie pytań dotyczących prowizji?
Jeśli masz pytania dotyczące prowizji partnerów, skontaktuj się z menedżerem kanału. Dane kontaktowe znajdują się na Twoim koncie.
12. Inne pytania dotyczące programu partnerskiego?
Wyślij zapytanie do partners@zentoshop.com