-
1. Kto może zostać promotorem Zento
Każda legalna firma może ubiegać się o status partnera. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego programu partnerskiego Zento, a jeden z naszych przedstawicieli sprawdzi Twoje zgłoszenie, i skontaktuje się z Tobą.
-
2. Czy muszę podpisać umowę, aby zostać promotorem Zento?
Tak, po zatwierdzeniu każdy członek sieci musi podpisać umowę partnerską, aby oficjalnie dołączyć do Sieci Afiliacyjnej Zento.
-
3. Czy uczestnictwo w sieci Zento coś kosztuje?
Nie, nie ma opłaty członkowskiej za program partnerski.
-
4. Dlaczego muszę wybrać typ programu, na który się zdecyduję?
Musisz określić rodzaj programu, do którego przystępujesz, aby odpowiednio zapewnić wsparcie i prowizję dla partnerów.
-
5. Zarządzanie potencjalnymi klientami
Śledzenie potencjalnych klientów jest dostępne na Twoim koncie, aby łatwo identyfikować, kwalifikować i zatwierdzać potencjalnych klientów.
-
6. Jak długo klient jest przypisany do mnie?
Lead jest przypisany do partnera na okres 90 dni.
-
7. Jakiego rodzaju organizacje najlepiej nadają się do przystąpienia do Certyfikowanej sieci afiliacyjnej Zento?
Organizacje, które wcześniej sprzedawały lub obecnie sprzedają produkty technologiczne, lokalnie lub w chmurze, i co najważniejsze, rozumieją ekonomikę sprzedaży rozwiązań SaaS, najlepiej nadają się do uzyskania statusu Certyfikowanych Promotorów Zento.
-
8. Jakie są warunki wstępne do zapoznania się z rozwiązaniem e-commerce Zento?
Podstawowa znajomość rozwiązań e-commerce. Zento oferuje zasoby, do których masz łatwy dostęp, w tym samouczki wideo, prezentacje, aby lepiej zrozumieć nasz produkt, gdy tylko zostaniesz zaakceptowany w programie.
-
9. Informacje finansowe. Kiedy wypłacane są prowizje?
Prowizje partnerskie są przetwarzane natychmiast po uiszczeniu przez klienta opłaty za konfigurację sklepu.
-
10. W jaki sposób wypłacane są prowizje?
Prowizje partnerskie są wypłacane przelewem bankowym (lub Paypal). Wymagamy wystawienia faktury przez partnera. Zento znajduje się w Unii Europejskiej, co oznacza, że wystawiona faktura nie powinna zawierać podatku VAT.
-
11. Z kim się skontaktować w sprawie pytań dotyczących prowizji?
Jeśli masz pytania dotyczące prowizji partnerów, skontaktuj się z menedżerem kanału. Dane kontaktowe znajdują się na Twoim koncie.
-
12. Inne pytania dotyczące programu partnerskiego?
Wyślij zapytanie do partners@zentoshop.com