Partnerstwo

Certyfikowana sieć afiliacyjna Zento - pytania i odpowiedzi

  • 1. Kto może zostać promotorem Zento

    Każda legalna firma może ubiegać się o status partnera. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego programu partnerskiego Zento, a jeden z naszych przedstawicieli sprawdzi Twoje zgłoszenie, i skontaktuje się z Tobą.

  • 2. Czy muszę podpisać umowę, aby zostać promotorem Zento?

    Tak, po zatwierdzeniu każdy członek sieci musi podpisać umowę partnerską, aby oficjalnie dołączyć do Sieci Afiliacyjnej Zento.

  • 3. Czy uczestnictwo w sieci Zento coś kosztuje?

    Nie, nie ma opłaty członkowskiej za program partnerski.

  • 4. Dlaczego muszę wybrać typ programu, na który się zdecyduję?

    Musisz określić rodzaj programu, do którego przystępujesz, aby odpowiednio zapewnić wsparcie i prowizję dla partnerów.

  • 5. Zarządzanie potencjalnymi klientami

    Śledzenie potencjalnych klientów jest dostępne na Twoim koncie, aby łatwo identyfikować, kwalifikować i zatwierdzać potencjalnych klientów.

  • 6. Jak długo klient jest przypisany do mnie?

    Lead jest przypisany do partnera na okres 90 dni.

  • 7. Jakiego rodzaju organizacje najlepiej nadają się do przystąpienia do Certyfikowanej sieci afiliacyjnej Zento?

    Organizacje, które wcześniej sprzedawały lub obecnie sprzedają produkty technologiczne, lokalnie lub w chmurze, i co najważniejsze, rozumieją ekonomikę sprzedaży rozwiązań SaaS, najlepiej nadają się do uzyskania statusu Certyfikowanych Promotorów Zento.

  • 8. Jakie są warunki wstępne do zapoznania się z rozwiązaniem e-commerce Zento?

    Podstawowa znajomość rozwiązań e-commerce. Zento oferuje zasoby, do których masz łatwy dostęp, w tym samouczki wideo, prezentacje, aby lepiej zrozumieć nasz produkt, gdy tylko zostaniesz zaakceptowany w programie.

  • 9. Informacje finansowe. Kiedy wypłacane są prowizje?

    Prowizje partnerskie są przetwarzane natychmiast po uiszczeniu przez klienta opłaty za konfigurację sklepu.

  • 10. W jaki sposób wypłacane są prowizje?

    Prowizje partnerskie są wypłacane przelewem bankowym (lub Paypal). Wymagamy wystawienia faktury przez partnera. Zento znajduje się w Unii Europejskiej, co oznacza, że ​​wystawiona faktura nie powinna zawierać podatku VAT.

  • 11. Z kim się skontaktować w sprawie pytań dotyczących prowizji?

    Jeśli masz pytania dotyczące prowizji partnerów, skontaktuj się z menedżerem kanału. Dane kontaktowe znajdują się na Twoim koncie.

  • 12. Inne pytania dotyczące programu partnerskiego?

    Wyślij zapytanie do partners@zentoshop.com

Ta strona używa plików cookies

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu przez Ciebie z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które dostarczyłeś lub zebrałeś podczas korzystania z ich usług. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny wyrażasz zgodę na nasze pliki cookie.