-
1. Kto może zostać Partnerem
Doświadczeni konsultanci eCommerce lub agencje marketingowe najlepiej nadają się do ubiegania się o ten program. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego programu partnerskiego Zento, a jeden z naszych przedstawicieli zajmujących się wdrożeniem sprawdzi Twoje zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą.
-
2. Czy muszę podpisać umowę, aby zostać partnerem Zento?
Tak, po zatwierdzeniu każdy Partner musi podpisać umowę partnerską, aby oficjalnie dołączyć do Programu Partnerskiego Zento.
-
3. Czy bycie partnerem Zento kosztuje?
Nie, nie ma opłaty członkowskiej za program partnerski.
-
4. Dlaczego muszę wybrać typ programu?
Musisz określić rodzaj programu, do którego przystepujesz, aby odpowiednio zapewnić wsparcie i prowizję dla partnerów.
-
5. Zarządzanie potencjalnymi klientami
Śledzenie potencjalnych klientów jest dostępne na Twoim koncie, aby łatwo identyfikować, kwalifikować i zatwierdzać nowych potencjalnych klientów. Ponadto pomaga menedżerom kanałów śledzić postępy partnerów w trakcie tranzakcji i indywidualnie oceniać wyniki.
-
6. Na jak długo będzie przypisany potencjalny klient?
Rozumiemy, że decyzjia o zmianie platformy eCommerce nie jest krótkoterminowym procesem sprzedaży, co oznacza, że objęliśmy Cię ubezpieczeniem aż do momentu sprzedaży. Statystycznie czas oczekiwania na sprzedaż trwa od 30 dni do 180 dni.
-
7. Jakiego rodzaju organizacje najlepiej nadają się do programu Certyfikowanych partnerów biznesowych Zento?
Organizacje, które wcześniej sprzedawały lub obecnie sprzedają rozwiązania eCommerce, a co najważniejsze, rozumieją ekonomikę sprzedaży rozwiązań SaaS, najlepiej nadają się do uzyskania statusu Certyfikowanych partnerów biznesowych Zento.
-
8. Jakie są warunki wstępne do przystąpienia do rozwiązania eCommerce od firmy Zento?
Zaawansowana znajomość rozwiązań e-commerce, najlepiej Magento, podstawowa znajomość koncepcji PWA. Zento oferuje zasoby, do których możesz łatwo uzyskać dostęp, w tym samouczki wideo, prezentacje i inne materiały szkoleniowe, aby lepiej zrozumieć nasz produkt, do których będziesz mieć dostęp, gdy tylko zostaniesz zaakceptowany w programie.
-
9. Jak mogę znaleźć się w katalogu Zento jako Certyfikowany partner biznesowy?
Aby zostać wymienionym w katalogu Partnerów, musisz mieć co najmniej jeden projekt wdrożony w Zento.
-
10. Informacje finansowe. Kiedy wypłacane są prowizje partnerskie?
Prowizje partnerskie są przetwarzane natychmiast po uiszczeniu przez klienta opłaty za konfigurację sklepu.
-
11. W jaki sposób wypłacane są prowizje?
Prowizje partnerskie są wypłacane przelewem bankowym (lub Paypal). Wymagamy wystawienia faktury przez partnera. Zento znajduje się w Unii Europejskiej, co oznacza, że wystawiona faktura nie powinna zawierać podatku VAT.
-
12. Z kim się skontaktować w sprawie pytań dotyczących prowizji partnerów?
Jeśli masz pytania dotyczące prowizji partnerów, skontaktuj się z menedżerem kanału. Dane kontaktowe znajdują się na Twoim koncie.
-
13. Inne pytania dotyczące programu partnerskiego?
Wyślij zapytanie do partners@zentoshop.com