Partnerstwo

Najczęstrze pytania o Certyfikowane partnerstwo biznesowe Zento

  • 1. Kto może zostać Partnerem

    Doświadczeni konsultanci eCommerce lub agencje marketingowe najlepiej nadają się do ubiegania się o ten program. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego programu partnerskiego Zento, a jeden z naszych przedstawicieli zajmujących się wdrożeniem sprawdzi Twoje zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą.

  • 2. Czy muszę podpisać umowę, aby zostać partnerem Zento?

    Tak, po zatwierdzeniu każdy Partner musi podpisać umowę partnerską, aby oficjalnie dołączyć do Programu Partnerskiego Zento.

  • 3. Czy bycie partnerem Zento kosztuje?

    Nie, nie ma opłaty członkowskiej za program partnerski.

  • 4. Dlaczego muszę wybrać typ programu?

    Musisz określić rodzaj programu, do którego przystepujesz, aby odpowiednio zapewnić wsparcie i prowizję dla partnerów.

  • 5. Zarządzanie potencjalnymi klientami

    Śledzenie potencjalnych klientów jest dostępne na Twoim koncie, aby łatwo identyfikować, kwalifikować i zatwierdzać nowych potencjalnych klientów. Ponadto pomaga menedżerom kanałów śledzić postępy partnerów w trakcie tranzakcji i indywidualnie oceniać wyniki.

  • 6. Na jak długo będzie przypisany potencjalny klient?

    Rozumiemy, że decyzjia o zmianie platformy eCommerce nie jest krótkoterminowym procesem sprzedaży, co oznacza, że ​​objęliśmy Cię ubezpieczeniem aż do momentu sprzedaży. Statystycznie czas oczekiwania na sprzedaż trwa od 30 dni do 180 dni.

  • 7. Jakiego rodzaju organizacje najlepiej nadają się do programu Certyfikowanych partnerów biznesowych Zento?

    Organizacje, które wcześniej sprzedawały lub obecnie sprzedają rozwiązania eCommerce, a co najważniejsze, rozumieją ekonomikę sprzedaży rozwiązań SaaS, najlepiej nadają się do uzyskania statusu Certyfikowanych partnerów biznesowych Zento.

  • 8. Jakie są warunki wstępne do przystąpienia do rozwiązania eCommerce od firmy Zento?

    Zaawansowana znajomość rozwiązań e-commerce, najlepiej Magento, podstawowa znajomość koncepcji PWA. Zento oferuje zasoby, do których możesz łatwo uzyskać dostęp, w tym samouczki wideo, prezentacje i inne materiały szkoleniowe, aby lepiej zrozumieć nasz produkt, do których będziesz mieć dostęp, gdy tylko zostaniesz zaakceptowany w programie.

  • 9. Jak mogę znaleźć się w katalogu Zento jako Certyfikowany partner biznesowy?

    Aby zostać wymienionym w katalogu Partnerów, musisz mieć co najmniej jeden projekt wdrożony w Zento.

  • 10. Informacje finansowe. Kiedy wypłacane są prowizje partnerskie?

    Prowizje partnerskie są przetwarzane natychmiast po uiszczeniu przez klienta opłaty za konfigurację sklepu.

  • 11. W jaki sposób wypłacane są prowizje?

    Prowizje partnerskie są wypłacane przelewem bankowym (lub Paypal). Wymagamy wystawienia faktury przez partnera. Zento znajduje się w Unii Europejskiej, co oznacza, że ​​wystawiona faktura nie powinna zawierać podatku VAT.

  • 12. Z kim się skontaktować w sprawie pytań dotyczących prowizji partnerów?

    Jeśli masz pytania dotyczące prowizji partnerów, skontaktuj się z menedżerem kanału. Dane kontaktowe znajdują się na Twoim koncie.

  • 13. Inne pytania dotyczące programu partnerskiego?

    Wyślij zapytanie do partners@zentoshop.com

Ta strona używa plików cookies

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu przez Ciebie z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które dostarczyłeś lub zebrałeś podczas korzystania z ich usług. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny wyrażasz zgodę na nasze pliki cookie.